hård dag...

Fy fan vilken dag... Mycket hade jag gärna varit utan. Det är så mycket nu som händer kring mig/oss som jag inte kan skriva på bloggen så jag känner att bloggen ligger lite i andra, tredje eller kanske sjuttonde hand. Har för mycket annat att tänka på.

Nu har iaf barnen kommit och ingen är gladare än jag över att dom äntligen är här igen! Snart är det sommarumgänge och då kommer dom att vara här massor! Längtar redan.. fast dom redan är här.. =)

Nu måste jag sova för det blir en lång dag på joypeak imorrn. Håll tummarna för bra väder! =)

Kram på er!

Kommentarer
Siri säger:

Tänker på dig!

Kram!

2009-06-13 | 08:57:11
Bloggadress: http://dorowatt.blogg.se/
C säger:

Kram

2009-06-14 | 11:50:36
Therese - Lurans blogg säger:

Hoppas det löser sig vad det än månne vara, för jag saknar lite mer av dig å inlägg... Kram!

2009-06-16 | 16:53:41
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback