sommar

Idag är det sommar igen! Attans så varmt det är! Gravid, värme och lågt blodtryck går inte riktigt ihop.. jag mår allt annat än bra! Känns som att jag vill gå i ide! Jag som annars älskar värmen och solen!

Idag fick vi besök av svärfar som hjälper oss ute med våran grillplats så nu ska jag koka kaffe och rensa jordgubbarna som jag plockade in igår. Härligt med eget jordgubbsland! Synd att jag har racklat bort sladden från mobilen till datorn så tyvärr blir det inga bilder.. =(

Kram på er!

Kommentarer
Lindisen säger:

men vad kul! jag visste inte att du var gravid =) grattis! då kan vi följas åt =)

2009-07-16 | 21:13:40
Bloggadress: http://www.lindisen81.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback