myndigheter... suck..

Idag har jag varit på stan. Möte med soc. Det är ju superkul! =P Önskar att denna resan tog slut snart. Men det tar ju aldrig slut... möjligen om 14 år eller nåt.. suck... Det kändes då iaf som att han lyssnade på mig och det var ju positivt.

I afton komme Kims tjej, Annica hit och åt våfflor med oss till middag sen tog vi med oss henne och farmoran och for på båtmuseet och käkade en räkmacka. Jag och Annica körde motorcykel! Gud så härligt. Tror aldrig jag har kört så lite hoj nån sommar som nu när jag har kortet.. =P
 Nu sitter jag i soffan och degar medan barnen är ute på gården och hoppar studsmatta. Snart är det dax att lägga dom små. =)

Imorrn blir nästa myndighetsgrej.. det ser jag dock inte fram emot. Även om det måste göras.

Har även fått mitt utdrag ur brottsregistret. Tomt hehe... så nu saknas bara salmonellaprovet sen kan jag börja vikariera på måltidsenheten. Nice!

Kommentarer
Anette säger:

välkommen till livet som mattant, 12 veckors semester å inga kvällar å helger...de e bara att gratulera till yrkesvalet :)

2009-07-22 | 20:24:28
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/
therese säger:

men vad behöver man för utbildning för at jobba som "mat-tant"?

2009-07-23 | 20:24:03
Bloggadress: http://frombergkvist.blogg.se/
Lillebrroor säger:

Tur du roar min tjej medans jag är på jobbet. Du kan ju bli hennes dag mamma då lämnar jag henne när jag drar till jobbet sen hämtar jag henne när jag kommer hem :D

2009-07-24 | 01:54:08
C säger:

Hade du tänkt tre DS väskor eller 1??

2009-07-24 | 13:22:03
maria säger:

Haha ja det måste vi ta och göra...vill också ha ett. vi måste fara på en shopping tur och handla mdf också=)

2009-07-24 | 22:24:25
Bloggadress: http://cupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback