målning

Nu har vi kommit på att vi ska måla hallen. Eller det har vi väl vetat ett tag att vi vill men nu är målningen igång. Igår målade vi första varvet. Grundfärg. I förarbetet med bortplockning av diverse sladdar och handikapphandtag och sånt råkade jag klippa av sladden till ringklockan. Trodde den var till klockan upp men icke. (Har en ringklocka uppe oxå eftersom det har varit en lägenhet uppe) Så nu mina vänner får ni banka på dörren om ni vill komma in. =P
Ikväll målar älsklingen första varvet med färg. Jag får slappa i soffan och se tv medan han målar. Är han inte underbar min kärlek! ♥

Ska förresten köpa nya lysknappar och kontakter. Nån som har nåt tips på vars det finns snygga?

Kommentarer
maria säger:

Vad spännande att se resultatet=)

Kram

2009-07-31 | 09:35:33
Bloggadress: http://cupcake.blogg.se/
C säger:

Lycka till med målandet. Tror att det kommer att bli väldigt fint.

2009-07-31 | 15:48:51
jeanette säger:

Såg snygga uttag och kontakter i sikver och svart på jula i dag.. inte så dyrt heller

2009-07-31 | 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback