duktiga barn och snodda skor

Nu är vi hemkomna från en minisemester i piteå. Igår for vi på nimbys och lekte. Tyvärr blev Edvin febrig och låg mest i mitt knä och spelade DS. Dom andra barnen lekte dock massor. När vi skulle åka hem hittade inte Edvin sina skor. Då är det nån som har snott hans skor. Ett par gamla nötta fakefoppatofflor. Helt sjukt. Måste ju vara svampbob som han hade på som lockade. Tycker med tanke på att han hade svambob så borde den som tog dom märka att det inte var deras. Blir så jäkla störd på sånt. Storlek sju år. Har man inte föräldrar då som borde se till att man får med sig rätt skor hem?!

Åja, vi for hem till Peders pappa där det bjöds på grillade hamburgare och till efterrätt glass och jordgubbar. Riktigt trevligt hade vi.

Idag for vi in på PDOL och köpte nya skor åt Edvin. (tur att jag hade med mig ett par stövlar så han slapp gå utan skor =P) Han valde ett par guldfärgade med en hamburgare på. =) Sen åkte vi lite karusell åt sockervadd och slush. Lyckades på kort tid göra av med massor av pengar. Middag blev makaroner och korv hos peders mamma.

Nu är vi som sagt var hemma och jag har tvättat och lagt i säng barnen. Har även behandlat Viktors fotvårtor. Köpte sånt här frysmedel. Det var inte roligt! Det gjorde svinont och han grät massor. Då känner man sig inte som världens bästa mamma.. =( Barnen har i övrigt varit såå duktiga nu dessa dagar. Dom är helt underbara! Inget spring på PDOL och inget gnäll i bilen eller nån annanstans. Dom har helt enkelt betett sig exemplariskt! Fattar det inte själv. Inte ofta man får säga att allt är perfekt. Alltid nån som ska trilskas. Men inte. Mina underbaringar!

Kommentarer
Siri säger:

Vad mysigt ni verkar ha haft! HAr du tid nå´n gång nästa vecka och möte upp med mig och din kusse?

2009-07-25 | 11:04:33
Bloggadress: http://dorowatt.blogg.se/
Cissi säger:

Jag har det jävligt bra =) Ska aldrig klaga !=) Kraaam!

2009-07-28 | 15:41:14
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/
Cissi säger:

Jag har det jävligt bra =) Ska aldrig klaga !=) Kraaam!

2009-07-28 | 15:41:36
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/
Emma säger:

Låter som ni haft en super mini semester!

Vam i fn stjäl ett par gamla skor?

2009-07-29 | 22:14:44
Bloggadress: http://liljan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback