Dagens sanning

1. Hur gammal är du om fem år? 35
2. Vem var den sista du träffade? Var väl Peder
3. Hur lång är du? 157cm
4. Vilken var den senaste film du sett? En schopaholics bekännelse!
5. Vem ringde du senast? Facket
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Till på söndag tror jag hon sa"
7. Vad är dagens planer? Kvällens är snart att gå och sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? skickar oftast ett mess
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Idag, käkade kinamat tillsammans
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Ganska prick tio
13. Har du någon gång hittat en katt?
14. Vilken är din favoritplats? Vet ej.. svårt att säga..
15. Vilken plats föredrar du minst? Oj.. oxå svårt
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förmodligen här hemma i huset.
17. Vad skrämde dig som barn? Fåglar..
18. Vem fick dig att skratta senast? Vet inte. Tv kanske
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jo
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nja, ingen pyjamas.. men dock trosor på!
22. Hur många kuddar har du i sängen? En var.
23. Hur många landskap har du bott i? 1 eller är Malå ett annat landskap än skellefteå? =P
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Hmm, jo...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Sockar
26. Är du social? Ja, oftast så!
27. Vilken är din favoritglass? Mjukglass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?  Åka till ett varmare land en stund. Köpa en ny bil..
29. Tycker du om kinamat? Jo, men det finns godare!
30. Tycker du om kaffe? Jepp
31. Vad dricker du till frukost? Just nu är det mest vatten. Eller juice!
32. Sover du på någon särskild sida? Sover på vänster sida från fotändan sett.
33. Kan du spela poker? Jo, men jag förlorar alltid. Har sämsta pokerfejjan
34. Tycker du om att mysa? Japp
35. Är du en beroendemänniska? Ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner ingen men en kille i grundskolan gör det..
37. Vill du ha barn? Japp. Har tre.. snart fyra..
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska ska man väl kunna men jag svänger mig bäst med svenska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nä, jag är relativt skadefri
40. Föredrar du havet eller en pool? Definitivt pool, det måste vara VARMT för att jag ska bada!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Oj.. vet inte.. det jag vill ha för stunden.. inget speciellt.
42. Äger du dyra smycken? Skulle väl vara förlovningsringen då.
43. Har du någon gång testat narkotika? Näpp
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En sur godis
45. Vem är den roligaste människan du känner? Ingen aning!! Finns många att välja på. =D
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett på armen från klorna på en hundvalp.
47. Vad har du för ringsignal? Castle in the sky
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nä, tror inte det.
49. Flirtar du mycket? Gjorde det förr..
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Utanför mina föräldrars hus.
51. Kan du byta olja på bilen? Beror på vem som frågar.. ;)
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, jag har haft tur.. :P
53. Vilken var den senaste bok du läste?  Sista jag läste ut var tredje boken i milleniumserien.
54. Läser du dagstidningen? När jag är hos mamma och pappa.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
56. Dansar du i bilen? Nä, tror inte det..
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Var nog vad vi skulle handla kanske
59. När var du i kyrkan senast? Nu i sommar på lillebrors student
60. Vilka personer utmanar du? Den som vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback