bad och kalas

I morse när vi vaknade så sken solen och det var 22 grader varmt. Vi beslutade oss för att fara på vitbergsbadet. Sagt och gjort. Packade in badkläder och barn i bilen och åkte iväg. Barnen hade roligt men jag klarar inte riktigt av solen nu när jag är gravid så jag mådde illa mest hela tiden.. Tur att Peder, Mli, Kim och Annica förbarmade sig över barnen medan jag och Anette satt under en handduk på en filt. Eller ja, jag gjorde det. Anette försökte väl sola tror jag. =D När i skulle åka hem började Oskar gråta för han fick inte vara med lucas mer. Stackarn. Tur att Anette har lovat att dom ska komma hit imorrn. =)

Efter badet var det dags för kalas hos mia som har blivit "tant" med oss andra trettioåringar. =) Gott fika och trevligt sällskap blandat med fint väder. Det kan inte bli bättre! Grattis gumman!

Nu i afton har vi haft besök av Cia och hennes yngsta son vilket barnen tyckte var mycket trevligt. Ja, jag oxå för den delen. Var ett tag sen vi sågs. =)

Kommentarer
Anonym säger:

Jag ska försöka komma och hälsa på lite oftare. Det är ju trots allt inte så värst långt till dig.

Hoppas ni får en underbar dag idag.

Kram

2009-07-31 | 15:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback