utan barn igen

Jahapp.. nu har man än en gång skjutsat barnen till deras far. Dom fick en dvd till bilen i julklapp så nu är resan liite mindre jobbig för dom. Det känns bra. Det tar ju ändå nästan 1,5 timme att köra dit. Var allt annat än roligt att lämna dom då Vicke var väldigt ledsen. Det gör mig ledsen oxå. Och eftersom jag var ledsen så tröståt vi på frasses. (Peder tröstade mig med att sympatiäta.)

Väl hemma så har jag börjat packa. Eller mer förbereda för att packa. Tvätta sånt som är smutsigt som inte ska användas mer innan flytt. Typ barnens sängkläder. Byggt alla barnens pussel för att se om alla bitarna finns kvar. (vilket inte var det lättaste) Viktor fick ett 50 bitars pussel som jag tänkte "tvärbygga" men det var inte så tvär. Spindelmannen har ju armar och ben överallt! Kollat igenom Åkkes bamselotto osv. Grävt genom soffan efter bitar och grejer. Tillslut så hittades alla bitar och lådorna fick läggas ner i flyttkartongerna. Jag känner mig så seriös! Men det kommer väl att ta en välda tid då och det sista kommer att kastas ner i lådor oavsett vad det är. =P

Nu ska vi åka till bärschan och äta banana split som inte blev på nyårsafton. =)

See ya! ^^

Kommentarer
C säger:

Åhh, vad det lät gott med banana split

2009-01-11 | 19:41:44
Anonym säger:

Åhh, vad det lät gott med banana split

2009-01-11 | 19:42:21
Mli säger:

Hihi okej :P

Jag har fått låna mig en ny telefon förresten :P Nu kanske man kan nå mig på heltid :)

2009-01-11 | 21:33:59
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback