städa

Dagen har spenderats med städning. Jag och mamma drog till läggan vid 11 och började städa. Pappa kom förbi och hjälpte till att plocka ner diverse prylar från väggarna och att dölja skruvhål och sånt. Mami var effektiv som vanligt och det innebär att vi kunde göra nästan allt. Ska dit en sväng imorrn och fixa resten. I kväll har Mli och Krister hjälpt mig å Peder att flytta lite grejer till huset. Skönt.. nu är alla grejer ute ur lägenheten oxå så imorrn kommer det förhoppningsvis att gå fort att fixa det som är kvar. Anette var förbi en sväng med fika när vi var mitt i städningen. Jag saknar henne lite nu när hon jobbar. =(

Nu ska vi slappa lite sen krypa till kojs för en ny dag imorgon.

Puss å kram!

Kommentarer
Anonym säger:

Ja tror de e MR sötkorv du saknar ja :)

2009-01-26 | 21:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback