packad

Idag har jag faktiskt fått ner lite saker i kartonger. Mli har varit här och hjälpt mig att packa. Är som trevligt med lite sällskap. Känns lite vemodigt att flytta. Jag har trivts bra i den här lägenheten och beslutet att flytta hit var ett av det bästa jag gjort nånsin. Nu håller vi på att vara lite trångbodda och det ska bli skönt när vi har flyttat klart men det är ändå med en tår i ögat jag packar ner allt. Det här är det första stället jag verkligen har känt mig hemma på sen jag flyttade hemifrån för 14 år sen. Hoppas jag kommer att känna mig lika hemma i huset som jag har gjort här i nästan två år. Men eftersom att jag tar med mig alla jag älskar till huset så kan det inte bli annat än bra! Nu börjar ytterligare ett nytt kapitel i mitt liv! Det hade varit helt komplett om killarna och fick bo med oss mer! Jag längtar tills dom är stora nog att bestämma själva vars dom vill bo. Då kommer jag att kunna må bra oavsett om dom kommer hit (vilket jag önskar) eller om dom bor hos sin pappa. Bara dom får som dom vill och som dom känner att dom mår bra av. Mina små godingar!

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback