mera städning

Idag har jag och mamma nästan städat klart läggan. Bara spisen kvar. Ska bli skönt när det äntligen är klart och besiktningen är gjord. Då är det bara att försöka bita ihop och bo tillsammans med mamma, pappa och lillebror i nästan tre veckor till. Det kommer nog att gå bra eftersom att denna familj är av den mer avslappnade sorten. Mamma sitter vid sin dator i rummet, jag vid min i rummet, pappa vid tv:n i rummet, Peder och lillebror vid varsin dator i källaren. Sen kommunicerar vi via MSN.. haha! XD

Puss på er

Jag har förresten köpt färg till eddes säng nu. Samma rosa och gråa färg som här på bloggen. Kommer att bli råtufft! Skulle bara ha hittat nå coola wallisar med svarta döskallar. Nån som har nåt tips? =)

Kommentarer
ulrika säger:

http://psychobilly.bloggsida.se/okategoriserad/somnbrist

2009-01-28 | 16:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback