extrema kroppsskulpturer

"Brittisk dokumentär från 2000. Steve Haworth är grundaren till operationer för extrema kroppsförändringar. Bortom de vanliga tatueringar och plastikoperationer uppfyller han sina klienters udda önskningar. Han har bland annat förändrat en mans ansikte så det blivit likt en katt. Satt in bultar i en skalp för att skapa en mohawkfrisyr av metal. Efterersom Haworth inte är läkare har alla ingrepp skett utan bedövning. I den här dokumentären tittar man närmare på Steves verk och hans klienter."

Så jävla sjukt! Jag är väl inte den att döma men huvva! Sätta in saker under huden. Tänk att skära upp huden utan bedövning! En kille skulle göra hål i pungen. UTAN BEDÖVNING! Tjejen skar hål i påsen mellan kulorna och stack in ett rör så att han skulle kunna sticka in ett finger och dra i den. Skulle visst vara en enorm sexuell njutning! Herreguud.. =O

Och att hängas upp i krokar. Buhu, vad läskigt!!



Jag är inte normal... men inte fan känns då det här normalt heller.. =S

Kommentarer
Lovisa säger:

Nä fatta vilket folk det finns !!!!!!!!!!!!!

Bläää ursch

2009-01-14 | 16:45:40
Bloggadress: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
C säger:

Jag såg det där programmet. Inget jag skulle göra.

2009-01-14 | 17:20:26
Ulrika säger:

Vissa gör vad som helst för att få uppmärksamhet, är det inte så? Men visst är det ändå bättre med det som sker i dagens ljus, än det sjuka som finns i mörkret.

2009-01-14 | 17:25:30
Bloggadress: http://bokstaverat.blogspot.com
Ulrika säger:

Kanske var jag luddig, tänkte närmast på 6 med barn, djur, döda och annat skumt, som i all tacksamhet ligger så långt ifrån en själv att det skrämmer. Jag gillar din brorsas kommentarer, ler åt ditt förtjänade av att va kissnödig. :D

2009-01-14 | 17:29:59
Bloggadress: http://bokstaverat.blogspot.com
Anonym säger:

uuuuuusch

2009-01-17 | 18:16:31
Bloggadress: http://siemprealgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback