arbetsförmedlingen

Ja, idag har jag varit på arbetsförmedlingen. Tre timmar. Tre timmar på torsdag, tre timmar nästa tisdag och tre timmar nästa torsdag. Det är slitsamt att vara arbetslös.. =D Men ska sanningen fram så är det ganska trevligt att göra nåt på dagarna. Dom ser lätt likadana ut nu när nästan alla mina vänner jobbar. Och dom som är arbetslösa som jag har inte råd att umgås. Inte för att jag är dyr utan för att dom bor en bit bort. =P

På förmiddagen gick jag på stan med Mia. Inte så kul att gå på stan när man inte planerar att köpa nåt. Jag har inte riktigt fått den där kvinnliga shopping-genen.. Den finns där ibland men det är inte ofta. Är väl både bra och dåligt antar jag.

Å lillebror.. sluta skicka anonyma kommentarer. Jag vet att det är du! ;)

Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback