arbetsförmedlingen

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen. Jag måste bara säga att jag har fått en kanonbra handledare! Eller två. Vi har haft en liten sammankomst eller vad man då ska säga. Blivit inskriven i nå jobbgaranti av nåt slag och då har vi träffats en grupp på 12 personer vid fem tillfällen. Jag måste säga att det var trevligt folk och två jättebra handläggare. Åsa och Janne på arbetsförmedlingen i skellefteå. Ni får veckans applåd. =) Jag verkar vara en av dom få som faktiskt tycker att arbetsförmedlingen är bra. Därför tänkte jag att jag skulle skriva det så får dom inte bara skit jämt. =)

Kommentarer
Daniel säger:

troligtvis är du den enda jag känner till...

2009-01-23 | 14:02:16
Bloggadress: http://danyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback