tack för lunchen!

Idag blev jag överbjuden till våra nya grannar på lunch. En jättetrevlig tjej måste jag ju säga! Och hon har sinne för inredning. Det är jättefint inne hos dom! Fastnade för en grej som hon har gjort själv. En jättekalender.



Målad mdf (tror jag, eller spånskiva) åsså siffror av tapetrester, knappar och sånt. Åsså krokar. En ganska billig lösning och det är inga problem att rymma alla paketen fastän man har många barn. Helt underbart! Skulle lätt kunna tänka mig att sno idén!

Kommentarer
Sockenvägens Söta säger:

Vilken kul kalender, en idé att ta med sig till kommande år .-)



Och som du skriver i kommentaren hos mig, faran med renovering är ju att man genast ser hur fula listerna är i det angränsande rummet, och golvet, och tapeten, för att itne tala om dörrarna och taket osv ;-P Men ibland får man blund och bita ihop.... Själv har jag retat mig på lsiterna i vårt vardagsrum i 3 år, så efter jul måste jag nog ta tag i det så ajg kan njuta av mamma ledigheten sedan ler Trevlgi helg!

2009-12-04 | 08:18:58
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback