pitehelg

Ja, nu har vi kommit hem efter en helg i Piteå. En av Peders kompisar fyllde år så det var fest (mer för vissa och mindre för andra). Förfesten var hos Kicki och Tomme och middagen blev på havsbadet. Sen hade dom hyrt relaxen med badtunna och bastu. Mycket trevligt även om jag inte relaxade lite mycket som alla andra. =D Vi tio bar det iväg hem till svärfar. Då var jag helt slut. Idag har vi varit förbi svärmor med gubbe och surrat bort en stund och hämtade lite julklappar. Pappa fick deras gamla fotölj. Den anammade han direkt. Kommer att bli många sovtimmar i den. =D Dom hade även köpt julklappar till mina boysar. Måste säga att jag blev förvånad och väldigt glad! Det var ju jättefint gjort! Dom har ju ändå inte träffat dom så hemskt många gånger.


Kommentarer
Cissi säger:

Hahaha, nä, jag lovar! Ska vara snäll med Jocke! =)

Tack så mkt! =)



Kram kram! =)

2009-12-20 | 18:10:25
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback