igår

Gårdagen vart det inget inlägg. Jag sov... och sov... och sov... vaknade vid tio och var dötrött. Gick ner och läste lite bloggar sen somnade jag om på soffan och sov till tre. När Peder kom hem hade vi tänkt (att han skulle) måla toan andra varvet men då fick vi besök av mamma och pappa. Det var betydligt trevligare att fika än att smälla upp målan som luktade ve och förskräckelse... =P Dessutom fick jag en blomma av min kära mamma.



Får se hur länge jag klarar av att hålla denna levande.. =D

Kommentarer
Sockenvägens Söta säger:

Va gullit av din mamma, jag har också en amaryllis men vet inte heller hur länge jag kommer att kunna hålla den vid liv... skrattar

Ja, nog har vi haft vår del av sjukor för ett tag känns det som, men bättre nu än på jul eller när bebben kommer...

Massa kramar (har spritat mig innan ler)

2009-12-09 | 13:03:55
Bloggadress: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback