fredag & lördag

Igår blev en lugn dag. Var hos Maria på förmiddagen och mös med Ester medan hon färgade håret.
Middag blev det med Mli. Vi käkade pizza och såg idol. Måste säga att jag är mäkta förvånad över att Erik hängde löst. Han var ju grym! Speciellt andra låten! Trodde faktiskt att Calle skulle åka ut men det blev ju Tove. Lite synd. Hon är ju norrlänning. =)

Dagen har spenderats som följer. Medan jag skottade har Peder målat första varvet på toan. Verkar bli helt okej. Men hon på affärn sa att det skulle räcka till 12 kvadrat. Det stämmer inte så tyvärr kan vi inte måla klart i helgen utan måste vänta till på måndag så vi kan köpa mer färg. Surt!
Sen var det kalas hos Rob som stod på schemat. Trevligt som vanligt att träffa dom och att det dessutom bjöds på både smörgåstårta och vanlig tårta gjorde ju inte saken sämre. =)
När vi kom hem skottade jag igen medan Peder satt upp julbelysningen runt dörren. Jag hann även med att bygga en ljuslykta. Mysigt. Det har jag inte gjort sen jag var liten. =)



Nu har Peder farit med Krister till Rob för att se en film så här sitter jag själv och myser. =)

Kommentarer
Maria säger:

Vilken mysig lykta du gjort;-)

Kramen

2009-12-05 | 22:11:39
Bloggadress: http://cupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback