alla dagar är inte dåliga dagar!

Idag har varit en bra dag! På många sätt. Började morgonen med glada besked, alla mattanter var friska så jag "slapp" jobba, jag mamma och lillebror var på stan och inhandlade lite julklappar och fikade på carl-victor. Middag var vi bjuden till Maria och Daniel på. Ugnsstekt lax. Hur gott som helst! Jag älskar att bli bjuden på middag. ;) TACK Maria och Danne! Deras sötbebis bli bara större och större och man längtar ännu mer efter våran knodd när man träffar lilla Ester. =) Kvällen avslutades med gofika och buzz. Peder vann.

Nu ska jag se klart Johan Falk-filmen som jag somnade ifrån tidigare idag. =)

Kommentarer
Cia säger:

Hoppas fikat var gott. Jag såg er på Calles. Hoppas ni får en underbar helg.

Kram

2009-12-18 | 00:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback