25 dagar kvar

Nu är det 25 dagar kvar till beräknad förlossning. Som jag längtar! Det blir bara jobbigare och jobbigare att vara gravid! Just nu vill jag bara att det ska bli nytt år så man kan börja med alla huskurer för att vräka denna lilla varelse. Vill ha våran goding på utsidan NU! Jag orkar ingenting nu. Huset håller på att förfalla, dammet rullar, pizzakartonghögen växer.. barnen tycker att mamma är skittråkig som inte kan sitta på golvet och bygga lego med dom.. sambon är less på att inte få vara i närheten av mig utan att jag stånkar och stönar över att han "stör".. men mest trött på mig är nog jag själv! Jag vill ha tillbaka min gamla ork, min gamla kropp och mitt gamla jag!

Kommentarer
Cissi säger:

Så sant! Blir samma här...lugnt innan nyårsdagen sen ska ungen ut!! ;) Hoppas man klarar gränsen bara..

2009-12-26 | 20:43:52
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/
mamma säger:

Har du frågat mig om jag har kvar en tryckknapp till Edvins Reimaoverall. Har i alla fall hittat en. Behöver du den så hör av dig, annars kan du glömma det här. Vänliga hälsningar Vimsbyttan

2009-12-28 | 00:43:05
lolla säger:

hejsan

tack för det bra tipset du gav mig...ska kiolla in panduro för lite snören då och kanske göra någon lampa i en härlig färg

kram lolla

2009-12-28 | 10:36:25
Bloggadress: http://lollashus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback