Söndag 23/8

For förbi stugan på förmiddagen. Där visade barnen sina snickarskills. Alla tre betämde sig för att bli snickare som morfar. =D



Spikarkungarna! =D



Lilla hjälpredan. Klyver ved med mocke. =)

Innan vi for till barnens pappa så for vi förbi Lisa och Johan. Barnen tycke det var jättekul att leka med Isaac och Axel. Var jättelänge sen vi var dit allihopa. Det måste vi göra om. =)

På aftonsidan när vi kom hem ville Krister att vi skulle följa och kasta diskgolf. Sagt och gjort. Off we go. Jag kom sist.. behöver jag ens skriva det? =D Ganska ledsamt egentligen för jag kastade rakt som tusan. Men jag har ingen kraft i armarna så fastän killarna var ute i skogen och harvade flertalet gånger så var jag tvungen att använda mig av minst tre kast för att komma lika långt som dom gjorde med ett.. Åja.. man kan inte vara bäst på allt.. =P



Lucas vann.. men det är klart. Får man bära disken hela vägen fram till korgen och sen lägga i den så kan jag oxå få hole in one på alla korgar.. =D

Sötungen!

Kommentarer
Anette säger:

Hjälp, enligt bilderna i din blogg, var vi alltså med varandra varende dag förra helgen...shit, nu får vi ta å klippa navelsträngen! :)

2009-08-26 | 14:42:22
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/
Cissi säger:

Söt-ungar du har alltså! =)

2009-08-26 | 16:38:43
Bloggadress: http://lillohman.blogg.se/
mormor säger:

Spikarkungarna har ett o annat att lära sig om bra arbetsställningar.

2009-08-30 | 21:21:03
Anonym säger:

Spikarkungarna har ett o annat att lära sig om bra arbetsställningar.

2009-08-30 | 21:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback