nu ger jag upp

Jag tänkte vänta med att uppdatera tills jag får in bilderna från i fredags men det verkar vara hopplöst så nu skiter jag i bilderna. Det blev iaf matfest för hela slanten. Jag, Peder, Storebror, Lillebror, Annica, Mli, Krister och Poro åkte in till stan. Väl där åt jag en souvas. Var skitsugen på det men när jag väl fick den var den inge god. Dessa hormoner som gör att man är skitsugen på nåt och när man får det är det inte gott längre. Dom hade ett riktigt kanonband! "Ständut blakk". Dom var störtsköna! Jag träffade bara en enda jag känner och det var lidén. Undrar om det beror på att vi for hem ganska tidigt. Nästa år ska jag inte fara hem lika tidigt. Speciellt inte om det är samma band som spelar. =)

Lördag var det dags för Johannas födelsedagspresent. Först lunchade vi tillsammans (jag, peder, mli, krister, poro, kim, annica, johanna, linda och warodell (hette han så?)). Blev pizza. Sen for vi på Boda borg. Det var skitskoj! Det vinnande laget (förstås) med sex stämplar bestod av mig, Krister, Linda och Poro. Det förlorande laget bestod av resten utom kim och annica som inte var med. Dom fick bara tre stämplar. =)

Kommentarer
Mli säger:

Jaja skryt lagom :P

2009-08-31 | 01:45:52
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback