Lördag 22/8

På lördag bjöd mormor oss på lunch på lilla hjärtat. Supergott. Även farmoran fick följa med. =)



Mina små sötisar. =)

När vi kom hem plockade jag och Viktor vinbär. Han var så duktig som hjälpte mig!



Mitt i bärplockandet kom Anette, Rob och Lucas och joinade oss. Anette hjälpte mig att plocka bär, Robert lekte med barnen och Peder grillade. Blev en trevlig afton med god mat och gott sällskap.

Efter maten var det lördagsgodis som gällde.



Edvin var så go med Lucas och bjöd han på sitt lördagsgodis. =) Gulliga barn!



Blev saft av vinbären. Jag känner mig riktigt huslig. =)

Kommentarer
Emma säger:

Vilken mysig helg ni verkar ha haft och ett besök på Lilla Hjärtat är ju aldrig fel=)

2009-08-26 | 14:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback