Kurjan i fredags

Efter skogsturen i fredags blev det pizza från tre kronor och det kommer inte att hända igen. Huga så dålig pizzan var! Sen for vi till skelleftehamn och blev upphämtade i Håkans båt. Där fanns förutom chaufförn, hans son, brorsan och Nicke. Måste ju säga att Nicke är en fruktansvärt rolig människa.. i måttliga mängder.. =D

Sen gick vi in på området men där vid nio var vi ganska ensamma så efter lite surr med Linda och Fredde så for jag och Peder till Micke och Maria där Mli och Krister var. Där var det riktigt trevligt och när vi kom tillbaka till kurjan så var det betydligt med folk! Det är riktigt kul måste jag säga för man träffar folk där som man inte så ofta träffar annars. Och speciellt inte för mig som inte gillar krogen. Träffade iaf bl a Erik och Robban från rönnskär. Lika trevliga som vanligt och fick mig att få ännu mer "ångest" för att jag inte kunde jobba där i sommar. Sen kom Edvardsson (mammas vän) och gav mig och Peder en massa tips på hur man klarar sambolivet. "Lämna överliggaren och älska varandra." Nåt i den stilen.. Vet inte riktigt vad han menar... =D Kusin Erik som jag inte sett på år och dar.. Micke och Anna dök upp en sväng. Sen träffade jag säkert mer folk som jag inte kommer ihåg att nämna just nu.

 



Fattigt eller miljötänkande.. verkar som att dom har köpt upp stadsfestens gamla armband. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback