jag skäms...

Gårdagen... ja, vad ska man säga. Jag skäms bara jag tänker på det.
  1. Jag köpte ett par byxor som jag absolut inte har råd med!
  2. Hade lovat Peder att mäta elementen så vi kunde beställa nya termostater (gjorde jag det? Nä..)
  3. Skulle städa i källaren så vi kunde måla så det var klart när dom kom och ska installera värmepumpen. Istället drar jag igång i köket och spackar. ÄVEN väggen där det ska upp tapeter. (Har jag nå tapeter att sätta upp då? Nä..) så nu får vi leva med spacklade väggar tills jag har bestämt mig för vilka tapeter jag ska sätta dit och har råd att köpa dom.
  4. Orkar inte städa köket från alla tapetrester och spackel så jag ringer mamma och bjuder in oss på mat där.
  5. Istället för att hjälpa Peder att göra källaren som jag inte gjort under dagen så far jag och tränar. (träningen gick för övrigt åt skogen, undra om det var det dåliga samvetet som började krypa fram)
  6. Peder hade bett mig tanka bilen efter träningen. När jag kom på OK så sätter jag in kortet och slår koden. Fel kod. Trycker jag avbryt men kortet kommer inte ut igen. Gick in på OK och nästan skäller på killen i kassan att automaten snodde mitt kort trots att jag hade slagit rätt kod. Han tar ut kortet åt mig och och testar igen. Jag slår rätt kod två gånger till. Automaten spärrar kortet. Jag blev förbannad och for hem. Kom på hemvägen på att jag inte alls har slagit rätt kod..
  7. Peder far och ska tanka själv. Då har jag lämnat tankluckan öppen och inget tanklock fanns. Tanklocket låg kvar på pumpen där jag lämnade det då jag tänkte tanka.. 
Satt mig i badkaret och skämdes. Sen gick jag i säng och lämnade kaoset åt min älskade sambo. I morse när jag vaknade hade han städat och gjort fint. Han kanske inte hatar mig trots att min hjärna har åkt på semester.

Förlåt älskling. Lovar att skärpa mig. Ska gå ner i källaren och måla golvet NU...

Kommentarer
Lovisa säger:

Men fy vilken dag !!!!!!!!!!

2009-04-08 | 13:27:59
Bloggadress: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Kicki säger:

Huuuja, jag lider nog mer med dig är med Peder!

2009-04-08 | 18:40:17
Bloggadress: http://kickikickass.blogg.se/
Andreas " Kryckan " Hansson säger:

Nej du jag förstår inte att det kan fungera för över huvud taget..

2009-04-09 | 08:04:12
Bloggadress: http://kryckansblogg.blogg.se/
Anonym säger:

Ser att det finns fler som jag. :(

Du får säkert en bättre dag idag.

Kram

2009-04-09 | 14:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback