värdelöst vetande

60 frågor!

1. Hur gammal är du om fem år?  35 hårda år
2. Vem var den sista du träffade? Peder å kisse
3. Hur lång är du? 158,5 cm om jag står på en tröskel
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Män som hatar kvinnor (bio)
5. Vem ringde senast? My darlig
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Vilken hunk! till anette
7. Vad är helgens planer? Grilla, påta och mest troligt gå på krogen
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? måndag tror jag
11. Vilken ögonfärg har du? blå
12. När vaknade du idag? 08.52 av att kisse ville mysa
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? finns många ställen fast borta bra men hemma bäst passar ganska bra på mig
15. Vilken plats föredrar du minst? stockholms innerstad en mörk kväll
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? förmodligen i ursviken
17. Vad skrämde dig om natten som barn? inget särskilt bara för att det var natt tror jag
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? robert aschberg
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? jepp!
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar (som är på rep)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan. endast trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? en per skalle
23. Hur många landskap har du bott i? Västerbotten, ligger malå i lappland? Isf 2
24. Har du någon gång spytt på någon? inte som vuxen tror jag
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? sockar
26. Är du social? möjligen översocial
27. Vilken är din favoritglass? daimstrut
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? köpa hoj! och en skoter till peder
29. Tycker du om kinamat? njaa.. det funkar men det finns bättre
30. Tycker du om kaffe? ja
31. Vad dricker du till frukost? juice eller vatten
32. Sover du på någon särskild sida? vänstar sida från fotändan. Alltid närmast dörren av nån anledning
33. Kan du spela poker? ja, men jag förlorar alltid i texas
34. Tycker du om att mysa? yes
35. Är du beroendemänniska? yes.. sugar!!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? japp
37. Vill du ha barn? har tre och vill ha fler
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nä, jag har hållit mig på benen
40. Föredrar du havet eller en pool? pool. det måste vara varmt annars kliver jag inte i!
41. Vad spenderar du helst pengar på? just nu inredning
42. Äger du dyrbara smycken? dyraste är väl förlovningsringen och bismarkssmyckena jag fick av mamma när jag fick barn
43. Har du någon gång testat narkotika?
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? tuggummi tror jag
45. Vem är den roligaste människan du känner? anette ligger bra till där
46. Välj ett ärr på din kropp? som jag gillar eller vad?
47. Vad har du för ringsignal? castle in the sky
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? en tjocktröja som mamma stickat med superted
49. Flirtar du mycket? japp.
50. Vart togs din profilbild? vilken? Den jag använder mest togs på gatan utanför pappa och mamma
51. Kan du byta olja på bilen? japp, även på traktorn
52. Har du fått fortkörningsböter? nä. inte än..
53. Vilken var den senaste boken du läste? mannen som log av henning makell
54. Läser du dagstidningen? ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nä..
56. Dansar du i bilen? hur gör man det? 
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? radio seven hos bror, hemma är det rix som gäller
8. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
1189 sätt över till anette
59. När var du i kyrkan senast? Eh.. Tillys dop tror jag. för två år sen kanske.. =P
60. Vilka personer utmanar du: den som känner sig manad

Kommentarer
Anette säger:

jajjamen, härligt va? hoppas värken släpper innan dess

2009-04-17 | 23:33:35
Johanna säger:

SV: hehe kan tänka mig det. är då inte avundsjuk alls! =)

2009-04-18 | 01:12:54
Bloggadress: http://ovart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback