påskkärringar

Ja, vad har hänt idag då.. sambon har varit ledig så vi har varit på stan och köpt en massa nödvänigheter till huset. Sen var vi på stan och lämnade igen byxorna som jag köpte dagen då min hjärna var på semester. Mötte upp Maria på stan och fick med oss Albin på solbacken för att handla. När vi kom hem så kom det först tre små söta påskkärringar och hade med sig ett påskkort och påskade för oss. (Oliva, Albin & Maja). Sen kom det en kille i 8-9 årsåldern (som inte var utklädd) och ringde på. "glad påsk"  säger han. Jaha, säger jag, så nu vill du ha godis av mig? Joo, tyckte han. Gav han några godisar, gick och la mig i soffan. 2 minuter senare ringer det på dörren igen. Då kommer en av hans kompisar (dom var fem stycken ute på gatan) och sa glad påsk. Han fick oxå godis. Ytterligare två minuter senare ringer det på dörren igen. Men då var jag less. Kunde inte alla ha kommit samtidigt? När jag inte öppnar så bankar dom på dörren jättehårt och plingar flera gånger och skriker. ÖPPNA, vi vet att ni är där! Inte för att jag var guds bästa barn i den åldern men finns det ingen hyffs nånstans i barnen eller gör man så i dagens läge? Rätta mig om jag har fel men så får inte mina barn bete sig..

Aja, vi middagstid kom Albin hit en sväng och hälsade på så då fick vi skäll för att vi åt mat i rumssoffan. =P
Han är för söt den ungen!

Ikväll ska jag och kärleken gå på bio. Män som hatar kvinnor. Hoppas den är lika bra som jag har inbillat mig!

Kommentarer
Ulrika säger:

Jamen vad hände? öppnade du? och gav dem en brun banan eller ett äpple med skrumpet skal ? ;D

2009-04-09 | 19:37:05
Bloggadress: http://bokstaverat.blogspot.com
Mli säger:

Jaa vad hände då? Struntade du i att öppna? Vilka jäkla skitungar!

2009-04-09 | 20:06:59
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/
Kicki säger:

Det är precis SÅNA där som gör att jag inte gillar barn! Med dina var ju tack och lov himla söta i alla fall :) Ha en trevlig påsk!

2009-04-09 | 20:40:47
Bloggadress: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback