män som hatar kvinnor

Nu har jag och darlingen varit till stan och sett bio och ätit popcorn. Jävlar så bra film! Kan varmt rekomendera den! Jag har läst boken före och det enda jag saknar är att hon i boken gav igen betydligt med på sin förmyndare som våldtog henne. Åsså saknar jag en massa löööv. Det är bortklippt massor med sexscener. Men skulle alla som var med i boken ha fått vara med så hade filmen blivit 2 timmar längre.. =P SKITBRA film!

Har sett tre kanonfilmer på två dagar nu. Såg step up ett och två med Mli igår. Det var oxå grymma filmer!

Pussar och kramar och en riktigt glad påsk önskar jag er alla som läser min blogg!

Kommentarer
Ulrika säger:

Blev så sugen på att läsa boken NU, fick inte tag på den så jag laddade ned Cd på nätet och efter första kapitlet så inser jag att jag redan läst boken. Gud vilken besvikelse :( och varför har jag inte skrivit ned böcker jag läst nu då demensen slagit till .

2009-04-12 | 22:36:53
Bloggadress: http://bokstaverat.blogspot.com
Mirry säger:

Så snygg blogg du har!



Passa på att anmäla den till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning :)

2009-04-13 | 19:47:08
Bloggadress: http://www.arntyochmirry.se
Anonym säger:

hallå där, hoppas påsken varit bra! hur mkt var det du va skyldig mig då? du har nog bättre koll =) har en överföring den 19;e på 240 kr, är det du?

2009-04-13 | 20:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback