krogbesök

Igår var det krogbesök på kalendern. Det var ett tag sen vi var ute på krogen. Riktigt trevligt var det. Jag var nykter som vanligt. En hel drös av Peders kompisar var ute så jag tror att han hade kul. Tias följde med men han blev aningen överförfriskad så vi fick åka redan vi ett.

Idag skulle vi hinna en massa saker. Blev inte riktigt så mycket som vi hade tänkt men ibland måste man ju få vara lat oxå. Vi har iaf hunnit måla köket en vända (tack för hjälpen Mli) varit på rusta och köpt färg och en uppblåsbar madrass till våra gäster på valborgs. Varit till farmor och fikat. Varit ut i blåsten och gått en promenad på ca 4 km. Peder håller på att städa bilen och så ska vi sätta upp nå hyllor nere i källaren. Ändå en ganska bra söndag. =)

Nu ska jag gå ner i källaren och hjälpa min älskling att städa där nere. =)

Puss på er!

Kommentarer
Anette säger:

Bra att du laddar med en promma, blir en tuff träningsvecka i veckan :)

2009-04-19 | 20:03:55
Anette säger:

Lämna för fan inte chips hos mig då!

2009-04-19 | 21:42:09
Maria säger:

Det gör det säkert=) Men hur vet du att det inte var damer som jag sög upp;)

2009-04-20 | 08:37:00
Bloggadress: http://cupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback