ingen rubrik

Happ. Återigen har man fått skäll för att man inte uppdaterar bloggen. Men det var ju så mycket igår. Under dagen var jag och mamma och pappa och inhandlade killarnas present som dom ska få tillsammans nu när Oskar fyller år. En studsmatta. Hoppas dom blir glada. Sen var jag till broder och påtade hos han ett tag och när Peder kom hem var vi till stan och handlade diverse nödvändigheter inför ikväll. Typ alkohol och mat. Själv blir jag näst intill nykter då jag har mina sötkovar här. När vi kom hem var vi land och rike runt och hämtade trädgårdsmöbler och monterade studsmatta så när vi kom in var klockan närmare tio. Då kom Anette och mutade kärleken min med en kaka. Inte för att jag vet vad han har gjort för att förtjäma det men nåt måste han ju ha gjort då inte jag fick nån kaka. =O

Tänkte sätta ut en bild på studsmattan men min telefon vägrar samarbeta med mig så det bidde ingen bild i detta inlägg.

Kommentarer
c säger:

ha en underbar helg med nära och kära! Kramar

2009-04-30 | 11:44:47
Ulrika säger:

Matrosgatan sk-hamn. Herregud vilket projekt.

2009-04-30 | 14:29:06
Bloggadress: http://bokstaverat.blogspot.com
Siri säger:

Hoppas du får en trevlig 1:a maj och helg!

2009-05-01 | 17:28:21
Bloggadress: http://dorowatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback