en dag med barnen och en söt hund

Idag har jag och mamma varit och hälsat på barnen på dagis och skolan. Hur mysigt som helst att få träffa dom och hålla om dom. Se hur glada dom blev över att se oss! Vi har fått vara med på lekarna på dagis och lektionerna på skolan. Kändes jättejobbigt att lämna barnen där och fara hem igen. Jag saknar dom ju så otroligt mycket!

Efter vi varit med barnen så passade vi på att hälsa på Mariah. Hon har en sån där hund som jag ska ha om jag nångång ska ha en hund! Sååå jäkla söööt!





Tack för fikat! Lita på att jag kommer igen nästa gång jag är i faggorna! =)

Kommentarer
mariah säger:

Du är såååå välkommen tillbaka...det var riktigt roligt att träffa dig!!!

vilka fina kort på "lilldrängen" min :)

2009-04-24 | 15:10:48
Bloggadress: http://www.nogg.se/bigfamily

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback