äntligen...

...har jag städat undan sen gårdagens fix. Plockat ihop tapetgrejerna och burit det som ska i källaren dit. Hängt tvätt. Och haft allmän plockstund. Det har en tendens att bli så att "jag tar det sen". Men nu har sen varit och fint är det. =)

Nu väntar jag finfrämmen från Norsjö. Hade hoppats att det skulle vara fint väder ute men solen lyser med sin frånvaro. Kanske senare om man har tur. Har inte bestämt mig än för vad jag ska göra för lunch till mina gäster. Kanske tomtegröt, kanske bjuder dom på pizzerian. Får höra vad dom är sugna på.

Nu ska jag läsa förrgårs aftonblad som jag inte har hunnit läsa än.. =P

See ya

Kommentarer
Andreas "´Kryckan"Hansson säger:

Jag tycker givetvis ska skapare få pengar för det verket dom gör.. Så jag är emot nedladdning..

2009-04-28 | 10:59:05
Bloggadress: http://kryckansblogg.blogg.se/
Anette säger:

ska be dig om en groteskt stor tjänst, ringer dig på fikat så börja förbereda dig :)

2009-04-29 | 11:21:54
Bloggadress: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback