Grattis Krister

Idag har kärleken gjort klart våran nya tv-bänk som vi handlade igår. Nu är vårat vardagsrum komplett för ett tag framöver! Tycker det vart riktig bra om jag får säga det själv. Och det får jag ju eftersom att det är min blogg! =) Har hunnit vara till mamma och kollat igenom "långgarderoben" oxå. Vi ska ha loppis i bergsbyn hos min kusin på söndag så alla som vill komma och kika är hjärtligt välkomna! Återkommer med exakt tid och plats senare. Vi har även hunnit med att fika potatisbakelser hos Mli och Krister. Och dom var visst goda! Inte alls nå tråk-skit-kakor eller vad Mli nu valde att kalla dom...

Dagens grattis går till Krister som fyller 21 år idag! GRATTIS Krister!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback