Ensamt....

Jahapp.. du hade man lämnat småkorvarna igen. Två långa veckor innan man får se dom igen. Känns som en hel evighet! Ingen roligt tanke... Idag har vi haft främmande av Sundbomskan med barn och Mia. Alltid lika trevligt med besök! Sen följde Mli med mig och lämnade barnen. Ikväll har vi varit och spelat badminton. Men med tanke på att Krister och Mli vann sex kilo godis så lär det ju inte göra nåt åt veckovägningen att vi har spelat badminton... =P

Tur att jag har Peder hos mig för det är verkligen tyst och ensamt på kvällen när man har lämnat kidsen. Jobbigt tyst..


♥ Jag älskar dig! ♥

Kommentarer
cammie säger:

hehe,ne, den liggen fortfarande bredvid tangentbordet. Vi har tryckt, lirkat och mojsat. Sen sitter den i 5 sekunder..osså lossnar den..undra om nåt gott sönder??..borde kanske ta bort en knapp till och kika hur det ser ut under den? haha..men då får jag väl inte tillbaka den heller :P

2008-09-23 | 13:37:37
Bloggadress: http://silverkiss.blogg.se/
Mli säger:

hehe men de ä ju för att du inte tycker om potatisbakelser :P

2008-09-23 | 20:56:08
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback