Född på stenåldern... =P

Kom hem från skolan idag till dukat bord. Kärleken höll på med tacolasagne. Hur gott som helst. Var år och dar sen jag åt lasagne! Har en känsla av att denna vägning kommer att skita sig oxå. Men det får väl bli så då. Har riktigt dålig inspiration till att kämpa med vikten nu. Får se om lusten kommer tillbaka eller om man ska bli fet igen. Funderar på om man kan testa nå nya metoder.. typ lavemang eller nåt.. =P

Efter det var vi förbi mamma och pappa och kollade in dockskåpet jag hade när jag var liten. Bonuskusinen ska få det när hon fyller år. Kände att jag var tvungen att möblera det en sista gång. (och även första eftersom att jag aldrig lekt med den annat än att jag hade mina playmobilgubbar i det.. =)


Så här dint blev det när jag möblerade och la in mattorna som jag vävde själv med lite hjälp av mormor. =)

När jag skulle stoppa in vissa grejer insåg jag hur gammal jag verkligen är! Inte är det tal om nån hd-ready platt-tv, mobiltelefon och mp3-spelare här inte.. nä man är född på stenåldern! =P

Kommentarer
Ellen säger:

Ja, det är en undermedveten överenskommelse att man ska köpa doftljus på Ikea fasiken ;)

2008-09-27 | 18:27:42
Bloggadress: http://fuckingfancy.blogg.se/
Johanna säger:

Ni får väl meddela resultat sen. Jag har då inte kommit ihåg att väga mig än, borde kanske göra det... Om jag vågar ställa mig på vågen vill säga haha

2008-09-28 | 21:09:49
Bloggadress: http://ovart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback