underbara barn!

Tänk vilken underbar gåva det är att få vara mamma! Alla mammor är begåvade med dom vackraste barnen på jorden! Jag menar, i mina ögon är vart och en av mina barn dom absolut vackraste barnen jag har sett. Nu när jag har haft dom i snart en vecka känner jag bara med och mer hur skönt det är att få ha barnen hos sig! Allt känns mycket lugnare och skönare än när man bara har två dagar på sig. Man vill hinna med så mycket som möjligt med barnen så det blir bara jobbigt för dom. Dom har ju blivit så stora att kramas med mamma är väl inte så himla kul att göra en hel dag. Även om mina barn är väldigt kramiga fortfarande.. peppar, peppar. Nu ligger jag och Åkke i sängen och ser tecknat och dom större spelar dator. Efter två spelfria dagar tycker jag att dom förtjänar att få spela. Nu säger åkke "kom å mys med mig" så.. adios amigos.. =)

♥♥♥

Kommentarer
Lillebror! säger:

Ska bli kul när du har 3 ungdomar samtidigt i ditt hus xD

2008-10-30 | 18:27:27
Bloggadress: http://kimpastompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback