Tandläkaren

Känns verkligen just nu som att hela min kropp håller på att rasa! Var till tandläkaren igår och lagade en tand. Man kan nästan tro att han slet ut hela tanden och stoppade tillbaka den igen! Fan så ont jag har haft i käften i natt. Nu när jag steg upp kunde jag knappt öppna käften! Nä, från och med nu blir det att borsta tänderna tre gånger i timman, tandtråden kommer att vara igång hela tiden och jag kommer att dricka flourskölj till maten... aldrig mer vill jag ha hål i tänderna! Åsså får han dessutom betalt för att få plåga mig... ~snyft~

Nu ska min onda trut försöka få i sig en macka som jag sen ska kräkas upp....

I´ll be back!

Kommentarer
Anonym säger:

2008-10-02 | 13:19:34
Bloggadress: http://dreamangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback