snö

Nu har vi skjutsat tillbaka grabbsen till sin far. Fick träffa hans nya "vän" eller vad man nu ska kalla det då han inte har presenterat henne. Iaf har jag presenterat mig själv idag och det kändes bra att få skaka hand med den personen som förmodligen har förmånen att spendera mer tid med mina älskade barn än vad jag själv får göra.
Där i inlandet hade det kommit snö. Kändes lite konstigt att det låg fem cm snö på vissa ställen. Tur man har vinterdäck, eller Peder har, jag har inte bytt på volvon än.
När vi kom hem var vi på krysset och åt (jag vet, säg ingenting) sen for vi förbi Anette, Rob och sötkorven Lucas och fick tårta.
Nu sitter vi hemma och jäser. Strax är det hål i väggen. Måste ses.

Det var allt för denna söndag. Puss på er! ♥

Kommentarer
Anonym säger:

Vi måste hitta på nått i veckan. Jag är barnledig. :)

2008-10-19 | 20:19:22
Anonym säger:

Chili corn carne är tyvärr ingenting jag äter. Men tack ändå. :)

2008-10-21 | 07:28:17
Bloggadress: http://dreamangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback