Lördag

Idag har varit en kanondag! Har varit på kalas och firat bonuskusinen. Sen promenerade vi till konsum och köpte godis. När vi kom hem gjorde vi pizza. Peder och Oskar kämpade med det medan jag diskade. Ikväll har vi bara myst. Jag, Peder och Viktor var förbi och tittade på ett hus som är till salu. Jag blev jättekär. Där skulle vi utan problem rymmas. Nu har jag hittat huset så nu saknar vi bara lottovinsten. =)

Peder sitter och er southpark... snacka om att det är ett helr sjukt program. Det handlar om stupid bitches och unclefuckers... Inte riktigt i min smak... =P

♥ Ha en trevlig lördagkväll! ♥

Kommentarer
Anonym säger:

det var som kul att Oscar hittade alla dessa löv och att de var så klara i sina färger. :)

2008-10-05 | 10:09:41
Bloggadress: http://dreamangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback