Flyttstädning

Är i Piteå och hjälper Thea att packa.. Det är lite grejer som ska ner i lådor så att en hel tvåa ska vara tom för att grejorna sen ska flyttas hon och hennes prins gemensamma hus ute i ödemarken. Precis som dom vill ha det. Vi har packat och packat och nu ringde en tjej som ska komma och titta på min underbara bil... ~snyft~
Det är ju "bara" en volvo.. men det är ju MIN fina volvo.. Den finaste bilen jag har ägt. Men men.. bara att bita ihop. Att vara utan bil kanske sporrar mig ännu mer till att skaffa mig ett jobb. Som att det skulle vara enkelt... =P

Snodde en bild från Thereses dator som passade mig utmärkt.. ;)

snyggbilen

Puss å kram

Kommentarer
Lillebror! säger:

Vart skitnöjd med min blogg! emelie har gjort ett mästerverk :)

2008-10-10 | 23:55:28
Bloggadress: http://kimpastompa.blogg.se/
Mli säger:

Ja men helt seriöst så är den ju underbar! Älskar handtaget, att den är så lätt att använda och...allt :) Den låter inte så mycket, luktar inte och....ÅH!

2008-10-11 | 13:46:44
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/
Hanna säger:

Fyttstädning, ok!

Hur har ni planerat in flyttstädningen?

Min erfarenhet är att det tar mycket längre tid än man tror.

Några tips:

- Ta god tid på er

- Försök att vara så många som möjligt som städar (föräldrar, syskon, kompisar m.f.)



/Hanna

2011-05-11 | 00:08:01
Bloggadress: http://www.hittaflyttstadning.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback