En hittills väldigt glad Åsa

Den här dagen har börjat hur bra som helst! Började med att jag fick sova riktigt bra i natt. Sen har jag varit och följt the svääg på hennes jobb. Jag har fått köra skotare som jag inte har gjort sen i gymnasiet. Trodde att jag hade tappat allt! Men icke sa nicke. Det gick betydligt bättre än förväntat. Det gick ju inte lika snabbt som när Anna lastar men jag är ändå nöjd över min insats. Nu "turade" det sig att det var en grej på skotare vi gatt reparera och då kunde jag inte låta bli att vara där och pingla och hjälpa till vilket tydligen sågs som en bra grej! ~glad~ Nu återstår det bara att jag får fortsätta att öva hos han och förhoppningsvis jobba lite extra och tjäna några kronor. =) Summan av detta måste ses som riktigt bra motför vad jag hade förväntat mig. =)

När jag kom hem har vi fått igen pengar på underhållet vi har betalat. Tyvärr inte så mycket som jag hade hoppats men det är ändå några kronor. =) Plus att jag har fått ut all komptid från rönnskär så denna månad kanske vi kan fara på ikea, Hanna. ;)

Nu ska jag träffa darlingen på stan för att se om dagens sista och viktigaste grej går lika bra som resten av dagen. *Hoppas*

Puss på er!

Kommentarer
mamma säger:

Där ser du. Du kan lära dig precis allt du vill. Det tar bara mer eller mindre lång tid, beroende på hur kul du tycker att det är kram mamma

2008-10-14 | 22:16:40
cammie säger:

Lich är Lidköping. Men vi från den bonnastaden kallas den för Lich ;)

2008-10-14 | 22:35:39
Bloggadress: http://silverkiss.blogg.se/
Daniel säger:

nä det gör vi inte.. vi älskar ju håve blå! har du inte lärt dig det? ;).



äntligen en blogg där författaren verkar ha både fötterna på jorden, lär nog inte bli sista gången jag hamnar här :).



god natt!

2008-10-14 | 22:50:10
Bloggadress: http://danyf.blogg.se/
cammie säger:

trivs helt kanon här. bott här över två år nu. Flyttade mest för att lixom "fly" hemstaden pga diverse problem.. sen hade en kompis sin syrra boende här så hon fixade boende och sånt till mig och kompisen..så på den banan är det =)

2008-10-14 | 23:00:32
Bloggadress: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback