dildoparty

Idag har varit en skum dag. Har inte varit på topp. Förmiddagen var hemsk. Jag var på så jäkla pissigt humör att jag tycker synd om Peder. Var på apoteket och hämtade ut nå medicin mot illamåendet jag dras med. Åsså har Peder sett du är var du heter och där sa dom att omega tre gör underverk mot pms så nu har han köpt en livsförbrukning omega tre kapslar åt mig... =P

Ikväll har vi varit på dildoparty. Det var riktigt trevligt och kul att se grejerna. Men konservativ som jag är så blev det en massageolja med smultronlukt till fröken ostor. Nu ska Peder få massera mig. Sköönt!

Nu ska jag krypa ner i sängen och invänta älsklingen som har varit hos lillebror och spelat dator.

Puss å kram å ha en trevlig lördag gott folk! =)

Kommentarer
Ulrika säger:

Inga bilder från partyt ?;) det hade jag velat.Kanske inte ändå, du kanske skulle blivit bannad från bloggen för porrinehåll :) Du förresten Idrottsvägen 13

431 62 Mölndal :)Tänkte muffins eller nötcreme närmast ;)

2008-10-12 | 22:18:19
Bloggadress: http://ulrikavisible-me.blogspot.com/
Veronica säger:

Heter det inte "du är vad du äter??"



Puss

2008-10-17 | 12:17:09
Bloggadress: http://sumbomskan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback