intriger och en ny mus

Idag har det varit en del drama på agendan. Jag är inte speciellt förtjust i sånt. Speciellt inte när det är jag som är inblandad. Nu ska vi inte ha så kul att vi ka förtälja hela historien vilket säkert hade varit jättekul att läsa. Jag nöjer mig med att skriva att jag hoppas slippa uppleva det igen.

Imorrn åker vi till Piteå. För att där hooka upp med sam friends. Först ska vi förstås hälsa på Peders underbart gulliga pappa. Sen på lördag är det ikea. Måste ju planera för vad vi ska ha för fina saker i huset! =)
Älsklingen snarkar redan så jag ska läsa lite i min bok. "hemma hos martina". Jag har på typ tre veckor läst snart fyra böcker. Det är väl ungefär vad jag har läst totalt under sex, sju års tid. Visst är jag ganska duktig!

Å sist med inte minst. Jag har fått en ny mus av Peder! Aj löööv jo så I kallswettes!


Så här ser den ut min lilla älskling. =D

Kommentarer
úlrika säger:

My God! Vart fan ä nötcremen? Böcker är LIVET.

2008-11-07 | 01:19:55
Bloggadress: http://ulrikavisible-me.blogspot.com/
Mli säger:

Aha, Hemma hos Martina, de va så den hette :)

2008-11-07 | 02:22:30
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback