ett litet förtydligande

Efter alla dessa inlägg och diskussioner så kanske jag bör tillägga att jag inte på något sätt klandrar barnens pappa för att jag inte har råd att göra saker med barnen. Hade jag haft underhållet så hade det ju varit han som hade haft problem. Man vill trots allt inte "dubbelbetala" och det tror jag ingen vill. Nu gör jag det ändå och jag är helt övertygad att barnens pappa oxå skulle göra det om det behövdes. Har alla förstått nu att jag på inget sätt klandrar barnens pappa för detta?! Både jag och han vill våra barns bästa och vi handlar utifrån hur vi tror och tycker blir bäst för dom. Jag tror nog att jag kan prata både för mig och han när jag säger att vi inte gör något mot varandra som skulle göra det sämre för barnen. Jag respekterar fortfarande honom som pappa till mina barn även om vi är av olika åsikter ibland. Vi jobbar trots allt mot samma mål. Våra gemensamma barns välbefinnande.

Kommentarer
Anonym säger:

Stå på dej. Jag vet att du gör allt du kan för barnen. Samt att du inte slösar i onödan utan verkligen kämpar med ekonomin. Personligen tycker jag Inte att det är din sambos uppgift att betala allt. Men jag vet att han älskar dig och det är därför han ställer upp. Snart har du jobb och allt kommer att ordna sig. kramar

2008-11-10 | 19:06:34
mamma säger:

Stå på dig vännen. Dom som skriver sån skit (anonymt dessutom) har ingen aning om hur du har haft det. Alla som känner dig vet att du aldrig hade lämnat barnen om det funnits en liten liten chans att du hade fått ta dom med dig. Tyvärr lönar det sig inte alltid att vara snäll mot sin nästa. Då tar dom chansen att skinna dig in på bara kroppen. kram mamma o pappa

2008-11-10 | 23:18:52
mamma säger:

Jag glömde säga Älskar dig vännen Tur du har Peder som finns där för dig

2008-11-10 | 23:20:39
Gunilla säger:

Hihi..var det verkligen nödvändigt att köpa sockar...:-) Stå på dig vännen!!

2008-11-12 | 08:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback