Detta med pengar... =P

Fan vad jag hatar att behöva vara beroende av a-kassan! Eftersom att jag har jobbat och studerat så har jag inte varit i behov av dom. Men nu när jag är arbetslös igen så måste jag få pengar därifrån och det är ju inte det lättaste att behaga dom! Det är arbetgivarintyg hit å dit. Nu påstår dom att jag inte har skickat in rätt intyg. Hm.. jag skickade in dom jag fick från rönnskär. Jag har ingen aning om hur jag ska få tag i "rätt" intyg. När man då ska ringa och fixa, då är det telefontider och telefonköer, det är "vanliga" nummer och jag som bara har en mobiltelefon blir ruinerad på att ringa alla dessa samtal.
Har fått nys om ett eventuellt jobb, dock inte inom industrinmen det är dock ett jobb som jag kan tänka mig att hålla på med tills det inte är så illa på arbetsmarknaden inom industrin i skellefteå. Men hon man ska prata med är sjuk och har varit det nu i flera dagar. Det är som fan när man äntligen har peppat för att ringa. "-Nä. Hon är tyvärr sjuk idag.."

Åja, nu ska jag vårda min gamla kropp genom att gå en promenad till Anette så ska hon få färga min skabbiga utväxt.

Ses!

Kommentarer
Gunilla säger:

Använd dig av telefonen på AF...utnyttja de vet ja...

2008-11-17 | 17:14:34
Ulrika säger:

Hoppas verkligen att du får dig nåt jobb nu när huset är på G.Det är så mycket roligare om man kan sätta åtminstone lite personlig prägel direkt.Håller tummarna för dig.

2008-11-17 | 23:15:08
Bloggadress: http://bokstaverat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback