åldersnoja

Mli tyckte att jag skulle skriva en lista på vad jag ville hinna med innan jag fyller 30. Det är ida 100 dagar kvar. På dom hundra dagarna är min plan att hinna med följande saker:

  • Jag ska köpa hus
  • Jag ska ha ett jobb
  • Jag ska föda Peders barn
  • Jag ska bli gängledare för ett mc-gäng
  • Jag ska råna en värdetransport
  • Jag ska bli första tjej att vara med i skellefteå aiks herrlag
  • Jag ska bli miljonär
  • Jag ska köpa en ny skoter till min man2be
  • Jag ska gå en snabbkurs för att bli strippa
  • Jag ska flyga ett stridsplan
  • Jag ska hoppa hopprep naken på skorstenen till vårat nya hus
  • Jag ska bli partiledare för partiet ostor och bli stadsminister
  • Jag ska spara ut håret ner till midjan
  • Jag ska börja med en bullsmet..
Det blir en sak i veckan och eftersom att det är 14,2 veckor så hinner jag bara börja med bullsmeten.. =P

Vilka tror ni jag kommer att klara? Ärligt.. =)

Kommentarer
Mli säger:

HAHAHA Lycka till!

Jag ska heja på dig hela vägen genom bullsmeten :P

2008-11-12 | 19:53:22
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/
cammie säger:

Nej, inte lagt dig på bloggkoll men är inne och läser här imellan åt. Men lagt till dig nu =

2008-11-12 | 20:32:19
Bloggadress: http://tuscha.blogg.se/
Maria säger:

You go girl!!! Jag tror på dig:D

2008-11-12 | 20:50:38
Lovisa säger:

Men härligt Åsa huvudsaken att man har ambitioner eller vad det nu kallas ... Det gillar jag 1!

2008-11-12 | 21:56:19
Bloggadress: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Anette säger:

Om vi rånar värdetransporten tillsammans så tror jag vi klarar oss på halva bytet var och behöver då inte jobba. Bulldegen finns att köpa utkavlad, gräddad å paketerad på ica. Hoppa naken på skorstenen får du nog göra själv, de räcker med att ja ska sitta naken i rabatten :)

2008-11-13 | 11:00:42
mamma säger:

Vilket mc-gäng pratar vi om? "Pappa Persson & småhuliganerna" eller? haha

2008-11-15 | 23:34:13
Bloggadress: http://ostor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback