var är min inspiration?

Hallå där.. känner att jag är i en liten bloggsvacka.. har haft så mycket för mig att jag har som inte haft inspirationen att skriva. Har surfat runt lite på olika bloggar för att hitta inspirationen igen. Så here we go:

Dagens outfit:
Ett par svarta adidasbrallor, svarta sockar och en t-shirt från cubus.

Vinn en bloggdesign: Nä, kan inte... kolla in Mlis blogg om ni vill ha en sån...

Dagens makeup: Har ingen.. =P

Dagens hudvård: Tvål å vatten?

Nää.. jag ger upp.. jag måste nog leta i mitt eget huvud för att hitta lite inspiration.. =)

Kommentarer
Anette säger:

Dagens tabbe/tavla skulle väl kunna va nått? :)

2008-12-08 | 15:21:33
Daniel säger:

haha :). Så den har drabbat dig nu. Kanske kan lätta upp din svacka med att du fått äran att få en alldeles egen länk på min blogg... det du :). Känn dig hedrad.



Hört nåt mer om Herr Åkerman?

2008-12-08 | 16:09:05
Bloggadress: http://danyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback