Uppdatera!

Min kära lillebror tycker visst att det är dax att uppdatera. Jag tycker att han ska se om sitt eget hus först. Eller sin egen blogg kanske.. UPPDATERA LILLEBROR!

Ja, för att snabbt dra vad vi pysslat med här hemma så:

Julafton: Mådde piss, hade feber, låg under en filt hos mamma och tyckte att livet var skit! Låg sen i sängen och såg ufc tills jag däckade av en alvedon.

Juldagen: Mådde skit! Sov till två. For till Peders mamma, öppnade paket, for sen till en kompis till Peder på fest, sen statt i Piteå. 12 var jag helt slut. Sov hos Peders mamma.

Annandagen: Sov till halv ett. Mådde nästan bra. Hälsade på svärfar, åt hos svärmor, såg ufc.

Lördag: For hem. Mådde SKIT igen. For trots det till mamma och pappa och såg ufc.

Söndag: Skitdag. Var helt däckad. Var inte utanför lägenheten. Såg ufc.

Idag: Idag har varit en BRA dag! Peder har jobbat (det var inte det som var bra) och jag har haft besök av Lucas då hans mamma har varit på stan. Åsså har vi varit på maxi och handlat inför nyår, jag har färgat anettes hår, jag och anette gjorde egen pizza till middag. Det blev lite för mycket för mig så jag höll på att falla i koma igen men då kokade älsklingen nudlar åt mig och vips så mår jag bra igen! Love you darling!

Nu ska jag krypa ner i soffan och se ufc! Tror jag vet vad vi kan skylla på för dålig uppdatering... :D

Puss på er!

Kommentarer
Kim säger:

Äntligen händer det nånting, var nära på att sluta läsa din blogg jue;)



Du är underbar, krya på dig!

2008-12-30 | 06:55:21
Bloggadress: http://ostor.blogg.se/
Veronica säger:

för mig som inte är så smart...men vad är ufc???

Gott nytt år!!





Kram Veronica

2008-12-31 | 22:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback