otrevliga kärring!

Åhh... jag blir så jävla less! Fastighets a-kassa! Först telefonkö i 20 minuter sen fick jag i världens otrevligaste handläggare! Hon fattar inte vad friskift/ledigvecka är. Det går ju för fan inte att fylla i ett stämpelkort när man har varit ledig. Försökte förklara för henne att det är detsamma som hennes helg och att jag inte är arbetslös utan jag är ledig från min tjänst. Men det fattade hon inte. "Du måste fylla i det du har jobbat." Men jag var ju för fan inte arbetslös! Åh, jag blir så less! Tycker hon borde byta jobb! Eller lära sig vara lite mer trevlig!

Däremot skellefteå lasarett. Dom är duktiga. Fick den hjälp jag behövde på direkten och ingen kö heller! Bra jobbat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback