julgodis

Nu är det så här att jag och Anette har varit riktigt produktiva i bakets värld ett tag. På order har jag nu äntligen tagit bilder på våra skapelser.  Dom nere till vänster har vi döpt till chokladdragérad älgbajs, dom rosa heter skumtomteslakt, uppe till höger är Peders påhittade pepparkakapuffar som smakar pepparkaka om man har bra fantasi och den uppe till vänster som är min favorit heter god choklad, doppad i choklad och cornflakes, rullade i choklad. 
 
Om sanningen ska fram så är det Anette som har bakat (förutom att jag har slaktat skumtomtarna) och jag har legat på golvet och lekt med Lucas. Men nån måste göra det och och man ska göra det man är bra på. Det säger min mamma.. =P

Så kommer ni hit bjuder vi på julgodis. Men skynda er för Peder gillar alla.. (utom tomteslakten som hade en lite suspekt smak..)

Kommentarer
Lillebror! säger:

Nu är ett perfekt tillfälle och frågar hur era veckovägningar går egentligen! :D Har inte sett nått inlägg på det på sistone!!!

2008-12-10 | 23:18:24
Mli säger:

Shit jag kommer ju aldrig hinna :(

2008-12-11 | 06:22:17
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/
Mli säger:

Smaka på godiset så klart :D

2008-12-11 | 13:12:40
Bloggadress: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback